Grootschalig luisteren naar uw organisatie 

Nóg beter luisteren naar uw medewerkers, klanten en andere stakeholders



Sense of urgency

Uiteraard is het van groot belang dat ons proces uw organisatie nieuwe inzichten geeft om vast te stellen waar de grootste uitdagingen liggen voor uw organisatie. Het is belangrijk om te weten waar de 'sense of urgency' zit binnen uw organisatie: op welke punten is het essentieel om te verbeteren? Door middel van diverse rapportages helpt de AnalyseFabriek uw organisatie inzicht te geven in de waardering van uw medewerkers op specifieke onderwerpen, maar belangrijker nog waar juist de verschillen zitten binnen uw organisatie. Om daar vervolgens gericht vervolgstappen op te kunnen nemen.

Hieronder staat een voorbeeld van een rapportage welke direct aanleiding geeft tot een gesprek, want hoe kan het dat het management de onderwerpen gemiddeld zoveel hoger waardeert dan de operationele medewerkers? 


Resultaten bespreken met een échte professor

De AnalyseFabriek geeft de mogelijkheid om uw resultaten samen met Prof. dr ing. Teun Hardjono te bespreken. Met al zijn ervaring, kennis en kunde geeft zijn visie op de resultaten nog meer reden om met elkaar in gesprek te gaan over verbetering.